Voor Vandecasteele Houtimport werkten we samen aan een duidelijke omschrijving van de missie, visie en waarden van hun bedrijf. Een nieuwe look & feel versterkte de passie voor het esthetische van het bedrijf, de familie en alle werknemers. De waarden werden doorvertaald in alle communicatie.
Bovendien bouwden we met Vandecasteele, ambassadeur voor hout als bouwmateriaal, een helder en fact based verhaal uit over de duurzaamheid van hout, onder de slogan: ”Choose wood”.
Deze boodschap, de nieuwe look & feel, content en branding van Vandecasteele worden als eerste stap uitgerold in een volledig nieuwe website. Hiervoor verzorgden we de structuur, het uittekenen van de wireframe, design en content. De ontwikkeling was in samenwerking met Code d’Or, met bijzondere aandacht voor SEO, gebruiksvriendelijke CMS en monitoring. We sloten aan met de doorvertaling naar social media en newsletters.
Vandecasteele wil dé Europese ambassadeur worden voor duurzame houthandel. Dit stralen ze uit in hun communicatie, manier van werken en contacten.
Stefaan Vandecasteele
Een boodschap of doelstelling kan vaak niet in 1 woord worden weergegeven, terwijl een duidelijk icoon dat wel kan. De waarden en doelstellingen van Vandecasteele: duidelijk!