We ontmoetten het MAfestival-team tijdens hun zoektocht naar een eigentijdse visuele identiteit. Het merk kreeg een frisse makeover met respect voor de traditie. Verschillende onderdelen van het festival kregen een eigen label, dat samen met het logo modulair kon ingezet worden.
De thematische concertreeks werd jaarlijks gelinkt aan een hedendaagse campagne.
Voor MAfestival 2019, in het teken van God, mens & machine, werkten we op de relatie tussen machines en beelden. Door de digitale code te wijzigen, creëerden we verrassende variaties op klassieke beelden.
Onder de titel Cherchez la Femme speurde MAfestival naar vrouwenstemmen in de muziek. Voor de campagne konden we samenwerken met de jonge fotografe Tysje Severens.
Geïnspireerd door La Divina Commedia werd gekozen voor een mysterieus overkoepelend campagnebeeld. In de catalogus kregen etsen van Gustave Doré een opvallende plaats.
De jonge schilder Elise De Brock kreeg een prominente plaats in de campagne voor MAfestival 2016 in het teken van Lof der Zotheid.
Voor de eerste samenwerking met MAfestival Brugge werkten we rond Omnia Vanitas. Er werd gekozen voor een gedurfd beeld van gereputeerde fotograaf Athos Burez. De opvallende campagne werd breed opgepikt.