Brantano 3

Brantano

Like a walk in the park

  • Campagne
  • Art Direction
  • Graphic Design
  • Rebranding
  • 2017—2020

In 2016 werden we gecontacteerd door FNG om mee te werken aan de nieuwe Brantano. Doel was om de traditionele schoenen-retailer om te vormen naar een trendy cross-channel fashion store.

Samen bouwden we een nieuw concept uit voor Brantano: Like a walk in the park. Brantano als ontmoetingsplaats, een plek waar iedereen komt, met rust- en inspiratiezones.

Het resultaat was een complete make-over, van logo tot winkels, gevels, taal en beeldtaal. Brantano had opnieuw een verhaal te vertellen!

Logo oud
Logo uitleg B
Kleuren

‘Like a walk in the park’ was het uitgangspunt om de nieuwe look and feel voor Brantano te creëeren. We zochten een kleurenpalet met elementen die we in het park terugvinden. Net zoals in Dimanche d'été à la Grande Jatte van Georges Seurat.

Olmo Peeters BRANTANO 02 HR 5

"Ons doel was om een nieuwe identiteit te creëren, en toch continuïteit te garanderen."

Stan Verstraete Project Manager

Toepassingen
WINKELS3
Signalisatie
Styling & Photography

Durf dromen, durf veranderen... en veranderen is wat Brantano doet! Brantano transformeerde van een schoenenwinkel tot een fashion store, voor zowel families als jongeren. Verschillende winkelconcepten, gecombineerd met een 360° online ervaring en styling service, targeten een zeer diverse doelgroep.

Hellow me B
17 L3 A6596 Thomas Dhanens
Oudfit
SALES

"De kleuren en vormen verwijzen naar elementen in een park: aarde, lucht, water. Ze weerspiegelen het speelse en vernieuwende van Brantano."

Isabelle Vermast Art Director

Gelijkaardige projecten