In 2016 werden we gecontacteerd door FNG om mee te werken aan de nieuwe Brantano. Doel was om de traditionele schoenen-retailer om te vormen naar een trendy cross-channel fashion store.
Samen bouwden we een nieuw concept uit voor Brantano: Like a walk in the park. Brantano als ontmoetingsplaats, een plek waar iedereen komt, met rust- en inspiratiezones.
Het resultaat was een complete make-over, van logo tot winkels, gevels, taal en beeldtaal. Brantano had opnieuw een verhaal te vertellen!
‘Like a walk in the park’ was het uitgangspunt om de nieuwe look and feel voor Brantano te creëeren. We zochten een kleurenpalet met elementen die we in het park terugvinden. Net zoals in Dimanche d'été à la Grande Jatte van Georges Seurat.
Stan Verstraete Project Manager
Durf dromen, durf veranderen... en veranderen is wat Brantano doet! Brantano transformeerde van een schoenenwinkel tot een fashion store, voor zowel families als jongeren. Verschillende winkelconcepten, gecombineerd met een 360° online ervaring en styling service, targeten een zeer diverse doelgroep.
Isabelle Vermast Art Director