Banner

Stad Oostende

't is weer proper

  • Campagne
  • Art Direction
  • Graphic Design
  • Storytelling
  • Animatie
  • 2021—2025

Een duurzame campagne voor Stad Oostende, waarmee we zowel inwoners als bezoekers sensibiliseren over netheid en properheid in de stad: peuken, zwerfvuil, hondenpoep, ...

Een positief icoon

Het symbool refereert zowel naar een bloem als naar de draaiende wieken van een molen, een rad. Krachtig en duidelijk in haar eenvoud, een statement die iets positiefs oproept en met trots kan worden gebruikt. Het heeft het potentieel om snel naar een duidelijk icoon te groeien.

Oostende logo onstaan
Logo en baseline

De baseline bij de campagne typeert de ziel van Oostende: in deze stad mag je fun hebben, maar we zijn ook trots op onze stad en houden deze proper en netjes: plezier en netheid gaan goed samen in Oostende.

We willen er een evidentie van maken dat plezier en netheid samengaan in Oostende.

Oostende proper verzamel

Voor iedere Oostendenaar is de slogan duidelijk op twee manieren te gebruiken. Die gelaagdheid geeft het een speels karakter.

Luc Verstraete

We informeren en activeren de verschillende doelgroepen door de campagne over te brengen via verschillende dragers: radio, billboards, posters, stickers, printmedia, social media, …

Isabelle Vermast Art director

Free Flattened Paper Bag Mockup 3 kopiëren
4d3b91a8 b0a3 46e3 a635 3abaa1268217 B 0001 Flag Mockup
Asbak2n
Vuilnisbak
Stickern
4d3b91a8 b0a3 46e3 a635 3abaa1268217 B 0002 Laag 0

Gelijkaardige projecten