200810 DIW GRADED ILLIASTEIRLINCK 27

De Ideale Woning

Rebranding

  • Rebranding
  • Digital
  • Website
  • 2019—2021

Rebranding

DIW logooldnew
Iconen

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo.

DIW Waarden
Communicatiestrategie

De Ideale Woning groeit van een bouwmaatschappij naar een woonmaatschappij. Bij deze verandering dient een passende communicatiestrategie. We vertrekken hiervoor van het communicatiekruispunt van Ruler, die de communicatie opdeelt in 4 basisstrategieën. Daarbij wordt onderscheid gemaakt tussen het al dan niet kiezen voor tweerichtingsverkeer met de omgeving en het al of niet beïnvloeden van doelgroepen. Bij iedere communicatie vertrekken we vanuit deze vraagstelling.

200810 DIW PREVIEWS ILLIASTEIRLINCK 92
201118 DIW PREVIEW ILLIASTEIRLINCK DSC9192
Vormen

Uitleg over de vormen

Diw oorsprong
Logodrawing klein
DIW Case
DIW Case2
DIW iphonee

Naast de externe uitrol, gaven we in dit project bijzondere aandacht voor het merkambassadeurschap. De branding werd van binnenuit gevoed, waardoor deze met enthousiasme extern wordt uitgedragen.

Stan Verstraete nog te definiëren

DIW iconen
Mag
Tote
Folder
DIW Case B3
DIW Case B5

Similar Projects